Dagelijks melden praktijken zich aan voor de QDNA PREM. Veel jonge behandelaren en grote praktijken die weten wat ze willen. Moderne technologie tegen de laagste prijs. Ontdek zelf de voordelen van QDNA.
U kan zich direct registreren en binnen een paar minuten starten met QDNA PREM. Na twee weken kan u besluiten om het account te activeren. U ontvangt daarna het contract per e-mail. De investering en voorwaarden van QDNA staan op de aanmeldpagina duidelijk weergegeven. Slechts €6,- per maand zonder ‘verborgen kosten’.
QDNA wordt door gebruikers ervaren als de nieuwe norm in het meten van ervaringen. ‘Eindelijk een platform dat eenvoudig is in gebruik en mij direct tijd en geld bespaart.’
Het meten van klantervaringen is zinvol. De dataverzameling wordt door behandelaren vaak als tijdrovend en belastend gezien waarbij zij geen zinvolle terugkoppeling krijgen.
QDNA PREM is het nieuwe meten van klantervaringen. Direct via een app, gekoppeld aan het cliëntdossier, kunnen cliënten de PREM meteen na de behandeling in de praktijk invullen op een tablet. Cliënten kunnen er ook voor kiezen om de vragenlijst op een later tijdstip thuis in te vullen, dan ontvangen zij een link per e-mail naar de vragenlijst. De resultaten van het onderzoek zijn direct online zichtbaar voor de praktijk. Met QDNA kunnen klantervaringen eenvoudig, snel en veilig gemeten worden.
Download hier de QDNA app voor IOS of Android:
Met QDNA houdt de praktijk het meten van klantervaringen in eigen beheer. Bij intake van een nieuw patiënt wordt door de behandelaar gevraagd of deze wil deelnemen aan klantervaringsonderzoek. Dit wordt vastgelegd in het EPD. Na de laatste behandeling vraagt de behandelaar de patiënt om de vragenlijst op een tablet in te vullen. Wil de patiënt dit later doen of gaat de laatste afspraak niet door, dan ontvangt de cliënt alsnog een e-mail met een link naar de vragenlijst. Dit gebeurt automatisch.
In het dashboard van QDNA is de PREM standaard aanwezig. Aanvullende vragen kunnen eenvoudig aan de PREM worden toegevoegd. Daarnaast kunnen eigen vragenlijsten worden aangemaakt in QDNA. In het dashboard zijn de resultaten van de onderzoeken op elk moment zichtbaar. Vergelijkingen in de tijd of met andere praktijken kunnen worden gemaakt door het instellen van filters. QDNA wordt door gebruikers ervaren als ‘de nieuwe norm in het meten van ervaringen’
Wij hebben goed geluisterd naar wat u nodig heeft om cliëntervaringen in uw praktijk te kunnen en willen meten. Dit moet zo eenvoudig mogelijk, volgens de laatste maatstaven en vooral niet belastend en tijdrovend zijn, zodat u zich volledig kunt richten op uw cliënten. Door onze ervaring met het vak, het uitvoeren van onderzoek, benchmarking en kennis van software, is QDNA het platform voor het meten van de PREM.
Lees Het nieuwe meten met Marije de Leur, Keurmerk Fysiotherapie. QDNA: Het nieuwe meten ‘Fysiotherapeuten gaan sturen op kwaliteit’
Wij vertellen u graag vrijblijvend meer. Neem contact met ons op via het contactformulier of bel ons op (030) 820 03 63.
Continu inzicht in uw cliëntervaringen. En monitoren wat de cliënten in uw werkgebied vinden van uw zorgverlening. Dat kan met QDNA PREM Wijkverpleging. Al meer dan 30 zorgaanbieders hebben voor QDNA PREM Wijkverpleging gekozen.
Of het nu gaat om de helpende hand in huis, reguliere verzorging en verpleging, een multidisciplinair wijkteam, acute spoedzorg of 24-uurs palliatieve verzorging: QDNA brengt visueel in beeld hoe uw cliënten de dienstverlening ervaren.
Op deze manier kunt u de toegevoegde waarde van uw thuiszorginstelling nog beter kenbaar maken aan potentiële klanten, verzekeraars, zorgkantoren en gemeenten. En uw medewerkers kunnen direct aan de slag met concrete verbeterpunten op basis van de meetresultaten.
Wij voldoen aan uw inkoopeisen. ZorgDNA is geaccrediteerd voor ISO 9001, ISO 20252, ISO 27001 en NEN 7510. Data wordt op uw verzoek door ons bij de landelijke TTP aangeleverd en ZorgkaartNederland.
U kan zich direct registreren en binnen een paar minuten starten met QDNA PREM Wijkverpleging. Na twee weken kan u besluiten om het account te activeren. U ontvangt daarna het contract per e-mail. De investering en voorwaarden van QDNA staan duidelijk weergegeven.
Met QDNA houdt de zorgaanbieder het meten van klantervaringen met de PREM Wijkverpleging in eigen beheer. U bepaalt zelf hoe u de data gaat verzamelen: online (per e-mail, unieke URL), schriftelijk, telefonisch, via de QDNA app (werkt ook offline) of een combinatie hiervan. Op deze manier kan u eenvoudig het minimum aantal uitnodigingen behalen en continu leren en verbeteren.
Wilt u meer weten over het aantal teams dat u direct kunt aanmelden? Mail info@zorgdna.nl. Bel (030) 820 03 63 om te sparren over uw plannen. Wij staan u graag te woord!
Download hier de QDNA app voor IOS of Android:
QDNA past in het kwaliteitsplan en kwaliteitsverslag zoals gevraagd in het nieuwe kwaliteitskader. QDNA bevat standaard de landelijk wettelijk verplichte vragenset 2022 en de realtime koppeling met ZorgkaartNederland. Het gemiddelde cijfer dat u begin 2023 landelijk dient aan te leveren is direct zichtbaar. Deze en andere uitkomsten kunnen gebruikt worden voor de externe verantwoording naar zorgkantoren, IGZ en Zorginstituut Nederland.
Al meer dan 100 zorgorganisaties hebben voor QDNA gekozen, waaronder: Careyn, Argos Zorggroep, Axioncontinu, Libertas Leiden, Pantein, Sevagram, Livio, ZonZorg, Zonnehuisgroep Amstelland, Zorggroep Amsterdam Oost, Saxenburgh, Proteion, De Merwelanden, Kraamzorg Zuidwolde.
Zij passen QDNA toe in de intramural (Som en PG) en extramurale zorg (thuiszorg), in het hospice, in de GRZ, bij paramedici, MTO, klantcontactcentrum, vrijwilligers, mantelzorgers en interne audits.
Via smartphones, tablets, meetzuil en door het versturen van e-mails kan op elk moment van de dag ervaring worden gemeten. Voor het gebruik van de app is geen werkende internetverbinding nodig. QDNA is door medewerkers eenvoudig te gebruiken, er is geen training nodig en cliënten zonder computervaardigheden kunnen de vragenlijst zonder hulp invullen.
QDNA biedt een flexibele oplossing voor elke kwaliteitsvraag. Iedere vragenlijst (CQ-light), checklist, index, tool(kit), kwaliteitstool, verbeterinstrument, monitor of observatielijst kan eenvoudig in QDNA worden gezet. Zowel online als offline gegevens vastleggen en live de uitkomsten in te zien op een dashboard. Op de website van de organisatie kan een widget geplaatst worden, waardoor bezoekers ook realtime een deel van de uitslagen, bijvoorbeeld de NP-score, kunnen zien.
Uiteraard is goed nagedacht over de privacy en rechten wie wat op welk moment kan zien. Combinaties van online en schriftelijke vragenlijsten en koppeling met andere (EPD) systemen, Single Sign On (SSO), het is mogelijk.
Download hier de QDNA Factsheet.
Stuur een e-mail naar info@qdna.nl met als onderwerp ‘aanmelden nieuwsbrief’ en u blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
QDNA is erkend en sluit naadloos aan bij het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Met QDNA wordt aan de hieruit voortvloeiende verplichte indicatoren 2, 3, 3.1, 5, 6 en 7, zoals beschreven door Zorginstituut Nederland op Zorginzicht kopje Verpleeghuiszorg en Verpleging en Verzorging Thuis, voldaan.
Meer informatie is te vinden op:
De WOL is een integrale aanpak met het primaire doe om een leer- en verbetercultuur in organisaties te creëren.
Met QDNA is het meten van WOL verrassend eenvoudig. QDNA dashboard voor de WOL is samen met Vilans ontwikkeld voor optimaal gebruik door teams. QDNA is het platform om de WOL te gebruiken.
Download QDNA WOL Factsheet.
Download Implementatie van het leren en verbeteren in 8 stappen
Lees hier de ervaringen van Present met QDNA WOL
Meer informatie over de KVC WOL te vinden op de website van Waardigheid en Trots.
QDNA is volledig ingericht voor het uitvragen van ervaringen voor zorggroepen en paramedici.
De QDNA PREM Fysiotherapie is de landelijke norm en op uw verzoek leveren de data aan externe partijen. Denk hierbij aan Keurmerk Fysiotherapie, KNGF (Landelijke Database Fysiotherapie voor Plus Praktijken, Zorgverzekeraars Nederland en zorgverzekeraars als Zilveren Kruis Achmea, VGZ, CZ en Menzis.
Daarnaast in de praktijk het klinisch effect van de behandeling meten? Ook dit kan eenvoudig met QDNA door uw cliënt na de eerste behandeling, tussendoor en na de laatste behandeling vragenlijst te laten invullen.
In een ziekenhuis is de wachtruimte op de poli of de afsprakenbalie een goede plaats om wachtende cliënten enkele vragen voor te leggen en misschien wel wat meer te vermaken. De hoeveelheid mensen die dagelijks in de wachtruimte aanwezig is, is een waardevolle bron van kwaliteitsinformatie.
De wachttijd kan benut worden voor het verzamelen van feedback. Denk hierbij aan PROMS, verbetersuggesties, ervaringen met algemene zaken, zoals de wachtruimte, baliemedewerkers, ontvangen informatie of de specialist.
Leden van een Vereniging kunnen zich aansluiten bij QDNA. Wij verzorgen dan een maatwerk overkoepelende omgeving waarin de Vereniging uitkomsten van haar leden ziet. Een mooi voorbeeld hiervan is de Vereniging Voetexperts in samenwerking met PodoFlow.
QDNA is de realtime meet specialist van ZorgDNA, specifiek ontwikkeld voor de gezondheidszorg en het publieke domein. Als onafhankelijk specialist anticiperen wij op alle vragen die binnen uw organisatie leven. Dit doet QDNA door gebruik te maken van de nieuwste technieken, die het mogelijk maken om realtime te meten wát u wilt en waar u maar wilt.
Door de combinatie van uw vragen, onze kennis van het veld, ervaring in onderzoek en techniek maakt ons team van specialisten de juiste vragenlijst voor de juiste doelgroep, op het juiste moment. QDNA ontzorgt, innoveert en levert de beste service. Wij maken meten relevant.
Bereik de juiste uitkomsten door de juiste vragen te stellen.
Uw doelstelling bepaalt de strategie. QDNA ontzorgt door de gehele ‘Questions for Quality’ strategie te verzorgen. Van de doelgroep tot de juiste vragen, van advies tot uitvoering. Wij zijn de flexibele schil van uw kwaliteit- en ICT-afdeling. De mogelijkheden zijn oneindig.
Het erfelijk materiaal van de mens is opgebouwd uit Desoxyribo Nucleic Acid, kortweg DNA. De combinatie van DNA, omgeving en ontwikkeling maakt elke mens uniek. Ook uw organisatie heeft een ‘eigen DNA’, omgeving en ontwikkeling: uw medewerkers, klanten en leveranciers maken uw bedrijf uniek.
Bestaande methodes passen vaak net niet bij uw visie en strategie om verbeteringen te realiseren. Dat vraagt om een aanpak op maat. QDNA kan hier invulling aan geven.
Of het nu gaat om het meten en verbeteren van ervaringen van cliënten met de geleverde zorg, het meer betrekken van en luisteren naar vrijwilligers of medewerkers, uitkomstmetingen breed in te zetten voor kwaliteitsverbetering of een leuke quiz of prijsvraag om uw waardering uit te spreken voor de inzet, het is mogelijk. U bepaalt. Eenvoudig, veilig en gebaseerd op de nieuwste sofware.
QDNA is een platform speciaal ontwikkeld voor zorgaanbieders. QDNA biedt een helder en actueel inzicht in de kwaliteit van uw eigen organisatie, door het meten van de ervaring en beleving maar ook door het meten van zorginhoudelijke kwaliteit. Wij laten zien waar verbeteringen mogelijk zijn, zodat iedere partij relevante keuzes kan maken die leiden tot betere kwaliteit van zorg- en dienstverlening, betere gezondheid en reductie van de kosten.
QDNA is een multifunctionele applicatie waarmee u zelf kunt onderzoeken, meten, analyseren en luisteren naar de meningen van uw cliënten, medewerkers of externe stakeholders. Dit alles door middel van interactieve onderzoeken in uw eigen huisstijl. Allemaal met als doel het leveren van transparantie en het verhogen van uw resultaten.
Welke vragen leven er in uw organisatie op het gebied van kwaliteitsverbetering en welke input heeft u van uw cliënten nodig om daadwerkelijk verbetering te kunnen realiseren? Met een basisset aan vragen kan u tot op team of medewerker benchmarken. Teams kunnen zelf vragen toevoegen of eigen vragenlijsten aanmaken.
Via de QDNA app worden uw vragen vertaald naar uw cliënten, door het ontwikkelen van aanbieden van vragenlijsten op maat. Hierdoor krijgt u de input die u nodig heeft om uw kwaliteit van zorg- en dienstverlening te verbeteren. De QDNA app is een gebruiksvriendelijke applicatie die overal inzetbaar is voor onderzoek en klantervaring, op elk moment, online / offline, via smartphone, tablet of vaste zuil binnen uw organisatie. U bepaalt.
Iedere klant en iedere toepassing vraagt om een aangepaste wijze van rapporteren en daarmee een andere visuele aanpak.
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig en doeltreffend.
U kunt het dashboard zelf beheren of u volledig laten ontzorgen door de specialisten van QDNA:
Eén app voor al uw vragenlijsten. Een multifunctionele, gebruiksvriendelijke applicatie waarmee u zelf kunt onderzoeken, meten, analyseren en interpreteren. Door de mogelijkheid om de interface eenvoudig op maat te maken, is de app geschikt voor gebruik voor iedere doelgroep.
Wij bieden volledige service bij elk onderzoek en bieden ondersteuning en maatwerk op de volgende gebieden:
Wij denken graag mee over de juiste invulling van uw strategische informatiebehoefte op korte en lange termijn.
Neem contact op met QDNA op (030) 820 03 63 of via het contactformulier.